søndag 8. desember 2013

Statusoppdatering 24+0

♥ Termin: 12.mars 2014
♥ På vei: 24+0
♥ Igjen til termin: 16+3 (wow det er ikke lenge igjen nå altså!!!!!)
♥ Kjønn: Mest sannsynlig ei lita jente
♥ Navn: Har bestemt navn ja. Men foreløpig er det hemmelig ;-)
♥ Aktivitet innenfra: Masse liv hver eneste dag. Aktive lille snuppa vår.
♥ Utålmodig: Både ja og nei. Elsker å kjenne henne sparke og røre på seg der inne. Men samtidig gleder jeg meg helt villt til hun kommer ut. Og jeg slipper så mye mer plager ;)
♥ Vektøkning: Tror jeg ligger på +7,5 kg. Har en vekt som er tom for batteri.
♥ Barnerom ferdig: Nei ikke i det hele tatt. Vi flytter inn i nytt hus innen babyen kommer, så får ikke gjort noe med barnerommet før etter jul.
♥ Innkjøp til babyen: Noen bodyer, siklesmekker og garn (som har blitt til hentesett). Har kjøpt vugge brukt, og skal selge kurven jeg kjøpte i Danmark. Mamma har kjøpt Tripp Trapp stol. Har også kjøpt heldrakt og litt småtteri. Bilstol med base. Ingen store greier som er kjøpt inn egentlig. Har jo det meste etter Herman liksom.
♥ Strekkmerker: Ingen nye for å si det slik. De gamle vil vel bli mer synlig etterhvert, og regner med det blir flere “land” på “kartet” mitt.
♥ Hoven? Nei
♥ Plager: Kvalmen er over heldigvis. Bekkenet er i startfasen på å gjøre veldig vondt, så har begynt med fysioterapi. Er også mye sliten fordi jeg sover dårlig.
♥ Matkick: Juuulebrus ;-) fra Hamar Lillehammer bryggeriet selvsagt. Og melk, hadde dilla på det sist gang også.
♥ Om fødselen: Gleder meg egentlig bare. :)
♥ Tanker om barseltiden: Håper ammingen går bedre denne gangen, og kommer til å skrive at jeg gjerne vil ha så mye veiledning som mulig på sykehuset uten at det blir mas.
♥ Tungt? Ja og nei. Blir fort sliten pga. ryggvondt og bekkenet, men overlever enda.
♥ Aktivitet: Ikke noe særlig egentlig. Har i tillegg fryst medlemsskapet mitt på Elixia pga. kvalmen, og ser ikke helt at jeg kommer meg dit i løpet av svangerskapet. Er for øyeblikket 100% sykemeldt ut mnd. Var utslitt pga. lite søvn og en jobb som jeg følte bare kastet meg rundt som en ball. Skriver mer om det senere.
♥ Søvn: Kunne gjerne sovet mer… Men da må Herman sover mer også ;-)
♥ Humør: HORMONELLA er her fortsatt…
♥ Sykehusbagen: Nope…
♥ Neste kontroll: 25.november hos jordmor.
image

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar