onsdag 11. desember 2013

Mary Kay

Jeg må få lov til å skrive litt om Mary Kay, da jeg har forelsket meg fullstendig i de produktene OG blitt frittstående hudpleiekonsulent.

Jeg var nemlig på et hudpleiekurs hos naboen i november, og kjøpet der Satin Lips-settet, Satin Body-settet og Timewise Miracle-settet. Og jeg ELSKER alle de tre! I tillegg fikk jeg en concealer som skjuler mer enn noen andre jeg noengang har prøvd gjør! Helt fantastisk.

Litt om hva jeg mener om Timewise Miracle set:
Jeg prøvde det da ut på kurset, og har siden midten av november brukt det morgen og kveld. Allerede etter 3-4 dager merket jeg STOR forskjell. Jeg har prøvd flere forskjellige merker mot uren og nuppete hud, men ingen har i grunnen hjulpet. Eller, kvisene har blitt borte, men ikke nuppene. Har i flere år vært plaget av nupper på panna. Helt opp til hårfestet. Nå er det så og si borte. Bare litt igjen øverst ved hårfestet.
Så for meg er dette virkelig et mirakelsett!!! Og anbefales på det varmeste!!! Foundation som er på bildet følger ikke med i settet, så den må evt. kjøpes utenom. Jeg bruker i tillegg til dette settet en øyekrem.
 

Litt om hva jeg mener om concealeren:
Denne concealeren er i flytende form, og du tar bittelitt på en finger før du bruker ringefingeren (dette er den svakeste fingeren som gjør at du ikke trykker for hardt) til å klappe concealere på der du vil dekke. Igår når jeg tok den på var jeg innmari skeptisk fordi jeg syns den var altfor lys for meg, og jeg så ut som en sirkusartist ;-) Men, når jeg hadde fått klappet den godt inn i huden og tatt på foundation (som ikke er Mary Kay forøvrig) så ble det så mye bedre. Den dekker mye mer enn den jeg hadde, som jeg tror var Max Factor. Den ligger nå på søpledynga et sted. Den var likevel tom så den hadde gjort nytten sin.
Concealeren koster 190,- og jeg syns ikke det er en avskrekkende pris. Hvis man går inn på f.eks. Kicks sine sider, så kan man fint få en concealer til mye mer enn 190,-.
 
 
Litt om hva jeg mener om Satin Lip-settet:
Dette settet består av to deler, en skrubb og en leppebalsam. Skrubben tar vekk døde hudceller og jeg syntes den gjorde at leppene mine ble innmari tørre der og da. Den skal da virke i 1-2 minutter før du vasker vekk og tar på leppebalsamen. Og guri malla så myke og blanke leppene mine ble da.

Før jeg begynte å bruke dette settet (skrubben bruker jeg bare 1-2 ganger i uka, mens balsamen bruker jeg morgen og kveld etter tannpuss), så har jeg ikke lenger behov for x antall leppepomader OVERALT! Jeg er ikke like tørr på leppene nå som jeg var før. Og det er utrolig behagelig å slippe det maset om å alltid huske på leppepomaden i tilfelle det blir krise liksom.





Litt om hva jeg mener om Satin Body-settet:
Dette settet består av en Buffing cream (som er en type dusjsåpe/skrubb som fjerner døde hudceller), 2 in 1 Body Wash and Shave (renser huden, gjør den klar for barbering og gjør at du unngår nupper) og Hydrating Lotion (som er en fuktighetskrem som gir fukt i opptil 10 timer.

Buffing Cream har jeg ikke helt bestemt meg for hva jeg synes om enda, må nok teste den enda litt mer. Men den Body Wash and Shave ELSKER jeg. Aldri hatt så myke legger etter barbering jeg! Og den fuktighetskremen er utrolig drøy, lukter godt og god å smøre på! Nydelig rett og slett!


Det var litt om Mary Kay. Er du interessert i å finne ut mer om disse produktene, så ta kontakt med meg da vel :-) Så skal vi nok ordne noe!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar