søndag 8. desember 2013

Statusoppdatering 20+0

♥ Termin: 12.mars 2014
♥ På vei: 20+0
♥ Igjen til termin: 20+3
♥ Kjønn: etter ultralyden forrige torsdsg tyder det på ei lillesøster gitt. :-)
♥ Navn: Har bestemt navn ja. Men foreløpig er det hemmelig ;-)
♥ Aktivitet innenfra: Kjenner liv hver dag <3
♥ Utålmodig: Både ja og nei. Rart hvordan man teller uker og dager. Selv om det går fort denne gangen, så går det også uendelig sakte.
♥ Vektøkning: +5,2 kg
♥ Barnerom ferdig: Nei ikke i det hele tatt. Vi flytter inn i nytt hus innen babyen kommer, så får ikke gjort noe med barnerommet før etter jul.
♥ Innkjøp til babyen: 1 ullbody og 1 ull-lue fra Joha (salg på Babyshop), hengekurv med madrass og mamma har kjøpt ny Tripp Trapp stol. Et sett fra Newbie-serien på Kappahl. Og bilsete. Kjøpte også noen roooosa plagg etter oul.
♥ Strekkmerker: Ingen nye for å si det slik. De gamle vil vel bli mer synlig etterhvert, og regner med det blir flere “land” på “kartet” mitt.
♥ Hoven? Nei
♥ Plager: Kvalmen har gitt seg nesten nå. Kjenner det bare litt når jeg sitter på toget. Meen, har litt lavt blodtrykk, og får blodtrykksfall som gjør ay jeg blir svimmel ganske lett. Og kynnere...
♥ Matkick: Juuulebrus ;-) fra Hamar Lillehammer bryggeriet selvsagt. Og endelig kom den i butikken :-D
♥ Om fødselen: Grugleder meg litt nå. Gleder meg til å få lillesøster på brystet, men gruer meg til fødselen. Jordmor på oul sa nemlig at jeg kunne regne med halve tida og enda mindre nemlig. Stygt redd for at jeg ikke rekker sykehuset fordi jeg venter for lenge med å dra til sykehuset. Men vi får se. Skulle ta med journalen fra forrige fødsel til jordmor når jeg skal på neste kontroll. Bare for å gå gjennom hva som skjedde liksom.
♥ Tungt? Nope. Eller, er "tungt" med disse kynnerne forsåvidt.
♥ Aktivitet: Ikke noe særlig egentlig. Har i tillegg fryst medlemsskapet mitt på Elixia pga. kvalmen, og ser ikke helt at jeg kommer meg dit i løpet av svangerskapet.
♥ Søvn: Kunne gjerne sovet mer...
♥ Humør: HORMONELLA er her fortsatt...
♥ Sykehusbagen: Nope...
♥ Neste kontroll: 1.november hos jordmor :-)
image

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar