mandag 9. desember 2013

Juletrefest i barnehagen

 
I dag har vi vært på juletrefest i barnehagen. Var en litt sliten og survete gutt som dro hjemmefra, så jeg så for meg at dette kunne bli noen lange timer. Men da vi kom dit, traff han bestekameraten sin og de to har herjet rundt en hel masse. Tok litt tid før han var varm i trøya, men det er bare slik han er han sønnen min. Men når han først var blitt varm i trøya, da var det gjort. Men var stort sett kun mamma som gjaldt altså.

Det var Herman, meg, samboeren, mormor, bestemor og betsefar (til Herman altså) som var på juletrefesten. Gikk forsåvidt greit, men er en av disse som liksom må klenge på en viss liten gutt, og som ikke helt forstår at han er sliten og ikke vil. Men, tror vedkommende forsto at det var greit å holde litt avstand til slutt.

Sjekk den kjekke gutten min på bildene da dere! Er det mulig å IKKE være glad i han der?!?! Verdens søteste i mine øyne! Ble en time senere i seng enn vanlig da, men er juletrefest bare en gang i året. Og han var bare LITT høy på sukker og LITT full av energi når vi kom hjem ;-) Satser på at han sover litt lenger enn kl 6 i morgen, spesielt siden jeg skal kjøre han i barnehagen! ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar