søndag 8. desember 2013

Statusoppdatering 16+0

♥ Termin: 10.mars 2014
♥ På vei:16+0
♥ Igjen til termin: 24+2
♥ Kjønn: For tidlig enda, men begynner å få jentefølelse. Mulig jeg er påvirket av at alle andre tror det blir jente ;)
♥ Navn: satan det er vanskelig altså. Har bestemt oss for å legge navnedebatten død til etter OUL.
♥ Aktivitet innenfra: Noen dager mer enn andre :)
♥ Utålmodig: Både ja og nei. Gleder meg at magen vokser seg større, men gleder meg også innmari til til fødselen. Ikke det å ha vondt, men til opplevelsen liksom :)
♥ Vektøkning: +3,4 kg
♥ Barnerom ferdig: Nei ikke i det hele tatt. Vi flytter inn i nytt hus innen babyen kommer, så får ikke gjort noe med barnerommet før etter jul.
♥ Innkjøp til babyen: 1 ullbody og 1 ull-lue fra Joha (salg på Babyshop), hengekurv med madrass og mamma har kjøpt ny Tripp Trapp stol. Et sett fra Newbie-serien på Kappahl. Og bilsete.
♥ Strekkmerker: Ingen nye for å si det slik. De gamle vil vel bli mer synlig etterhvert, og regner med det blir flere “land” på “kartet” mitt.
♥ Hoven? Nei
♥ Plager: Kvalm og svimmel til tider. Blir rett og slett reisesyk.
♥ Matkick: Går litt opp og ned. Noen dager bare MÅ jeg ha puffet ris, andre dager bare MÅ jeg ha lapskaus.
♥ Om fødselen: Har faktisk begynt å glede meg. Er MANGE uker igjen, men gleder meg til å få lillebrøster på brystet, og bare nyte en liten bebis igjen <3
♥ Tungt? Nope
♥ Aktivitet: Ikke noe særlig egentlig. Har i tillegg fryst medlemsskapet mitt på Elixia pga. kvalmen, og ser ikke helt at jeg kommer meg dit i løpet av svangerskapet.
♥ Søvn: Sovner stort sett fort, men sliter med at jeg våkner så himla tidlig om morgenen og ikke får sove mer etterpå.
♥ Humør: HORMONELLA er her ;)
♥ Sykehusbagen:Ikke tenkt tanken en gang ;-)
♥ Neste kontroll: Neste kontroll hos legen er 8.oktober, og skal til ordinær ultralyd 10.oktober. Gleder meg!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar