fredag 20. desember 2013

Nettshopping

Må si at nettshopping er en utrolig fin ting når man ikke orker å dra ut på butikker selv. Altså, jeg orker noe, men slik som å reise til Ikea for å kjøpe madrasser til sprinkelseng og vugge står ikke heelt øverst på lista mi nå. Ja, det er fortsatt 11 uker til termin, men akkurat madrassene syns jeg er greie å ha i hus i tilfelle vi skulle ha behov for dem før.

Og siden Jollyroom har 200 kr i rabatt ved kjøp over 1000 kr i dag (pluss at det er fraktfritt når du da handler over 1000 kr), så endte jeg opp med å kjøpe madrass til vugge, seng, sengekant og noen flasker derfra nå nettopp. Syns ikke prisen ble ille heller, like under 1500 kr når rabatten var trukket fra. Og da kostet vel sengekanten mest tror jeg.

Kjøpte dette:
Veldig fornøyd med kjøpet mitt foreløpig, og har allerede fått beskjed om at pakken er sendt. Kjapt levert altså! Hadde ikke regnet med det nå like før jul. Hadde jo ikke trengt å kjøpe dette nå heller, men greit å ha det unnagjort :-) Plutselig er lillesøster her! Er jo bare 11-12 uker igjen ca!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar