søndag 8. desember 2013

Statusoppdatering 22+0

image
♥ Termin: 12.mars 2014
♥ På vei: 22+0
♥ Igjen til termin: 18+3
♥ Kjønn: Mest sannsynlig ei lita jente
♥ Navn: Har bestemt navn ja. Men foreløpig er det hemmelig ;-)
♥ Aktivitet innenfra: Kjenner liv hver dag <3 Er ei herlig aktiv jente inni der <3
♥ Utålmodig: Både ja og nei. Rart hvordan man teller uker og dager. Selv om det går fort denne gangen, så går det også uendelig sakte.
♥ Vektøkning: +6,1
♥ Barnerom ferdig: Nei ikke i det hele tatt. Vi flytter inn i nytt hus innen babyen kommer, så får ikke gjort noe med barnerommet før etter jul.
♥ Innkjøp til babyen: 1 ullbody og 1 ull-lue fra Joha (salg på Babyshop), hengekurv med madrass og mamma har kjøpt ny Tripp Trapp stol. Et sett fra Newbie-serien på Kappahl. Og bilsete. Kjøpte også noen roooosa plagg etter oul. Har planer om å kjøpe vippestol når neste lønning kommer, for får 25% rabatt ved hjelp av en rabattkupong fra babyshop :)
♥ Strekkmerker: Ingen nye for å si det slik. De gamle vil vel bli mer synlig etterhvert, og regner med det blir flere “land” på “kartet” mitt.
♥ Hoven? Nei
♥ Plager: Kvalmen har så og si gitt seg. Men er nå plaget av bekkenet mest. Har fått forbud fra JM om å støvsuge, vaske gulv, løfte og gå unødvendig på kjøpesentre etc. Så blir en laaang vinter dette tror jeg. Har fortsatt litt lavt blodtrykk, men det overlever jeg :)
♥ Matkick: Juuulebrus ;-) fra Hamar Lillehammer bryggeriet selvsagt. Og melk, hadde dilla på det sist gang også.
♥ Om fødselen: Snakket om forrige fødsel med JM nå på fredag, og ble litt beroliget ved at fødselen til Herman nok gikk litt sakte pga. epiduralen. Hadde på forhånd tenkt at denne gangen vil jeg ikke ha epidural, for den fungerte bare på ene siden likevel og gjorde bare vondt verre. Så ble egentlig bare mer bestemt på det. Ellers vet jeg jo litt mer hva jeg går til. Hva jeg skal kjenne etter etc. Gleder meg til opplevelsen, det å gå lillesøster på brystet.
♥ Tanker om barseltiden: Håper ammingen går bedre denne gangen, og kommer til å skrive at jeg gjerne vil ha så mye veiledning som mulig på sykehuset uten at det blir mas.
♥ Tungt? Ja og nei. Blir fort sliten pga. ryggvondt og bekkenet, men overlever enda.
♥ Aktivitet: Ikke noe særlig egentlig. Har i tillegg fryst medlemsskapet mitt på Elixia pga. kvalmen, og ser ikke helt at jeg kommer meg dit i løpet av svangerskapet.
♥ Søvn: Kunne gjerne sovet mer…
♥ Humør: HORMONELLA er her fortsatt…
♥ Sykehusbagen: Nope…
♥ Neste kontroll: 25.november hos jordmor.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar