søndag 8. desember 2013

Statusoppdatering 18+0

♥ Termin: 10.mars 2014
♥ På vei:18+0
♥ Igjen til termin: 22+2
♥ Kjønn: Får kanskje vite det på torsdag (18+5) da vi skal på OUL (ordinær ultralyd). Noen dager har jeg jentefølelse, andre dager guttefølelse.
♥ Navn: satan det er vanskelig altså. Har bestemt oss for å legge navnedebatten død til etter OUL.
♥ Aktivitet innenfra: Kjenner mer og mer :)
♥ Utålmodig: Både ja og nei. Gleder meg at magen vokser seg større, men gleder meg også innmari til til fødselen. Ikke det å ha vondt, men til opplevelsen liksom :)
♥ Vektøkning: +3,9 kg
♥ Barnerom ferdig: Nei ikke i det hele tatt. Vi flytter inn i nytt hus innen babyen kommer, så får ikke gjort noe med barnerommet før etter jul.
♥ Innkjøp til babyen: 1 ullbody og 1 ull-lue fra Joha (salg på Babyshop), hengekurv med madrass og mamma har kjøpt ny Tripp Trapp stol. Et sett fra Newbie-serien på Kappahl. Og bilsete.
♥ Strekkmerker: Ingen nye for å si det slik. De gamle vil vel bli mer synlig etterhvert, og regner med det blir flere “land” på “kartet” mitt.
♥ Hoven? Nei
♥ Plager: Kvalm og svimmel til tider. Kynnere har jeg også begynt å få. Noen dager er de innmari plagsomme. Svimmelheten har økt litt mer, og når jeg sitter helt rolig føler jeg noen ganger at verden går rundt meg. Så skal høre med legen hva jeg skal gjøre. I tillegg har jeg begynt å kjenne litt tendenser til bekkenløsning også. Huff..
♥ Matkick: DUO yoghurt fra PIANO.
♥ Om fødselen: Har faktisk begynt å glede meg. Er MANGE uker igjen, men gleder meg til å få lillebrøster på brystet, og bare nyte en liten bebis igjen <3
♥ Tungt? Nope. Eller, er “tungt” med disse kynnerne forsåvidt.
♥ Aktivitet: Ikke noe særlig egentlig. Har i tillegg fryst medlemsskapet mitt på Elixia pga. kvalmen, og ser ikke helt at jeg kommer meg dit i løpet av svangerskapet.
♥ Søvn: Kunne gjerne sovet mer…
♥ Humør: HORMONELLA er her ;)
♥ Sykehusbagen:Ikke tenkt tanken en gang ;-)
♥ Neste kontroll: Neste kontroll hos legen er 8.oktober, og skal til ordinær ultralyd 10.oktober. Gleder meg!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar