søndag 8. desember 2013

Statusoppdatering 14+0

Tror kanskje jeg kommer med statusoppdateringer annenhver uke fremover. Slik at det ikke blir haugevis av dem liksom ;-)
♥ Termin: 10.mars 2014
♥ På vei:14+0
♥ Igjen til termin: 26+2
♥ Kjønn: For tidlig enda, men hvis jeg ser på hvor forskjellig dette svangerskapet er fra forrige svangerskap så tror jeg jente. Men samtidig så har jeg en følelse av at vi bare skal få gutter. Så konklusjon: ANER IKKE
♥ Navn: Er inne på alt fra Birk til Peder, fra Emma til Selma til Saga. Vanskelig. Vil ha noe enkelt, som passer sammen med Herman, og etternavnene våre.
♥ Aktivitet innenfra: Ganske sikker på at jeg har kjent “noe”, men ikke jevnlig. Bare nå og da.
♥ Utålmodig: Nei. Gleder meg mest til ultralyd 10.oktober, og tiden fremover med baby i magen.
♥ Vektøkning: +2,3 kg
♥ Barnerom ferdig: Nei ikke i det hele tatt. Vi flytter inn i nytt hus innen babyen kommer, så får ikke gjort noe med barnerommet før etter jul.
♥ Innkjøp til babyen: 1 ullbody og 1 ull-lue fra Joha (salg på Babyshop), hengekurv med madrass og mamma har kjøpt ny Tripp Trapp stol
♥ Strekkmerker: Ingen nye for å si det slik. De gamle vil vel bli mer synlig etterhvert, og regner med det blir flere “land” på “kartet” mitt.
♥ Hoven? Nei
♥ Plager: Trodde kvalmen skulle gi seg nå, men plutselig kommer den. “Sliter” også med hormoner som løper litt løpsk til tider. Var hos tannlegen denne uka som var, og bare når han skulle forklare meg noe så slet jeg med å ikke gråte.
♥ Matkick: Wienerpølser, lompe og mos. Mmmmhmmm…!
♥ Om fødselen: Har faktisk begynt å glede meg. Er MANGE uker igjen, men gleder meg til å få lillebrøster på brystet, og bare nyte en liten bebis igjen <3
♥ Tungt? Nope
♥ Aktivitet: Ikke noe særlig egentlig. Har i tillegg fryst medlemsskapet mitt på Elixia pga. kvalmen, og ser ikke helt at jeg kommer meg dit i løpet av svangerskapet.
♥ Søvn: Sovner stort sett fort, men sliter med at jeg våkner så himla tidlig om morgenen og ikke får sove mer etterpå.
♥ Humør: HORMONELLA er her ;)
♥ Sykehusbagen:Ikke tenkt tanken en gang ;-)
♥ Neste kontroll: Neste kontroll hos legen er 8.oktober, og skal til ordinær ultralyd 10.oktober. Gleder meg!! :D
Til venstre 11+6 Til høyre 14+0

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar