søndag 8. desember 2013

Statusoppdatering 11+0

image
Slik ser magen ut i dag. Ikke noen babykul enda, men foreløpig bare fett ;-)
♥ Termin: 10.mars 2014
♥ På vei:11+0
♥ Igjen til termin: 29+2
♥ Kjønn: For tidlig å si enda. Har jentefølelse
♥ Navn:Vi hadde to navn, men jeg føler ikke at noen av de to navnene passer til oss.
♥ Aktivitet innenfra: Ingenting enda. Men regner med jeg kjenner noe snart. Etter hva jeg kan lese fra tidligere innlegg på snartmamma.com, så kjente jeg “noe” i uke 13.
♥ Utålmodig: Ikke i det hele tatt :-)
♥ Vektøkning: +2 kg
♥ Barnerom ferdig: Nei ikke i det hele tatt. Vi flytter inn i nytt hus innen babyen kommer, så får ikke gjort noe med barnerommet før etter jul.
♥ Innkjøp til babyen: 1 ullbody og 1 ull-lue fra Joha (salg på Babyshop), hengekurv med madrass og mamma har kjøpt ny Tripp Trapp stol
♥ Strekkmerker: Ingen nye for å si det slik ;-) Men de kommer nok når magen vokser. Foreløpig ser jeg bare ekstra feit ut.
♥ Hoven? Ikke enda, men forbereder meg på en vinter i crocs.
♥ Plager: Trodde kvalmen hadde gitt seg, men så fort jeg sa det høyt kom den tilbake. Føler jeg er konstant kvalm med mindre jeg spiser noe. Men kan da pokker ikke spise noe HELE tiden heller. Svimmelheten er også her til tider, samt at jeg får vondt ved halebeinet dersom jeg sitter for lenge på gulvet.
♥ Matkick: Slik som forrige gang ELSKER jeg melk. Kjøttkaker ♥
♥ Om fødselen: Selv om det er LENGE til, så har jeg allerede tenkt en del på den. Grugleder meg. Denne gangen vet jeg hva jeg går til, og det er både skummelt og godt på en måte. Gleder meg til å bli tobarnsmamma, men samtidig er jeg så usikker på om denne fødselen vil bli like lang eller om den blir kort slik at vi kanskje ikke rekker sykehuset. Kjenner jeg er litt nervøs der, og at dette er noe jeg må snakke med jordmor om.
♥ Tungt? Nope
♥ Aktivitet: Ikke noe særlig. Eller, var en del forrige da vi var i Danmark, men nå har vi roet ned tempoet til normalen igjen :)
♥ Søvn: Sover godt for tida, men merker jeg trenger betydelig mer søvn.
♥ Humør: HORMONELLA er her ;)
♥ Sykehusbagen:Ikke tenkt tanken en gang ;-)
♥ Neste kontroll: Skal til første kontroll 27.august. Er da 12+4.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar