mandag 13. januar 2014

Statusoppdatering 32+1

♥ Termin: 12.mars 2014

♥ På vei: 32+1

♥ Igjen til termin: 8+1

 ♥ Kjønn: Mest sannsynlig ei lita jente. Skal få det bekreftet på vekstkontroll ultralyd 20.januar! :)

♥ Navn: Har bestemt navn ja. Men foreløpig er det hemmelig ;-)

♥ Aktivitet innenfra:Kjempemasse liv om dagen. Dessverre, så gjør det at jeg ikke sover noe særlig om natta. Det er ikke lenger så mye spark egentlig, men hun turner veldig. Og det er litt sånn ubehagelig og vondt på samme gang enkelte ganger.

♥ Utålmodig: Tja, vet ikke helt jeg. Det føles som det var igår at jeg testet positivt, og at terminen var så lenge til. Men nå tenker jeg litt mer at alt jeg sa før jul at jeg skulle etter nyttår... det må jeg faktisk begynne med nå snart!!! Det er jo tross alt bare 8 uker igjen til termin!!!

♥ Vektøkning: +11 kg

♥ Barnerom ferdig: Nei ikke i det hele tatt. Vi flytter inn i nytt hus innen babyen kommer, så får ikke gjort noe med barnerommet før etter jul.

♥ Innkjøp til babyen:  Har i grunnen det meste nå. Har akkurat bestilt regntrekk og bilstoladapter til vogna. Strikketøy begynner hun å få mer enn nok av i de minste str. Så nå må jeg bare strikke litt større (6 mnd og oppover)

♥ Strekkmerker: Ett nytt land har ankommet verdenskartet mitt ja ;-)

♥ Hoven? Ble konstatert litt vann i kroppen på kontrollen i dag, men ikke så mye foreløpig. Men, husker godt hvordan jeg så ut sist gang, så havner vel der igjen vil jeg tro ;-)

♥ Plager: Halsbrann, bekkenet gjør vondt, men har likevel stabilisert seg veldig så er ikke såå vondt. Urolige bein.

♥ Matkick: Ingen akkurat nå. Eller jo kanskje. Puffet ris med sukker og melk er sååå godt!

♥ Om fødselen: Gleder meg. Men gruer meg bare til HVORDAN fødselen setter i gang liksom. Og hvor lang tid det hele vil ta.

♥ Tanker om barseltiden: Håper ammingen går bedre denne gangen, og kommer til å skrive at jeg gjerne vil ha så mye veiledning som mulig på sykehuset uten at det blir mas.

♥ Tungt? Ja, begynner å bli tungt nå. Men er "bare" 8 uker igjen.

♥ Aktivitet: Blir lite av det da jeg ikke orker å gå så langt. Men prøver å finne på rolige ting med Herman, men det er ikke bestandig like lett når han helst vil herje helt vilt her i stua til tider.

♥ Søvn: Sover helt greit egentlig :)

♥ Humør: HORMONELLA er her fortsatt…

♥ Sykehusbagen: Nope…

♥ Neste kontroll: 20.januar på sykehuset for vekstkontroll og ultralyd av snuppa <3 Og 12.februar hos legen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar