tirsdag 28. januar 2014

Helg full av sykdom

Her har vi fylt helga med oppkast og diaré i helga. Kjempekult.

Her skulle vi på skogstur med grilling og kos i helga, men det skar seg litt gitt. Natt til lørdag kom Herman inn til oss, men av en eller annen grunn var det pappa han skulle til. Fikk med seg pappaen inn på rommet sitt, og der var senga full av oppkast. Jeg satt opp med han et par timer før vi la oss litt igjen. Han hadde en diaré bleie senere på lørdagen, men ikke noe mer. Så da tenkte vi at dette var da fort gjort. Neida, mer oppkast sent lørdag kveld. Og litt til på søndag morgen. Hadde vel også litt feber på et tidspunkt i løpet av helga også.

Ting gikk forholdsvis greit så lenge man var to voksne til å ta seg av han. Men, søndag kveld da Herman hadde sovnet begynte jeg å bli dårlig. Natt til i går var helt grusom. Jeg var oppe minst 2 ganger i timen. Kom jo ut begge veier for å si det slik. Slitsomt. Gubben begynte å spy i tillegg. Og Herman måtte jo da være hjemme fra bhg igår uansett pga 48 timers regelen. Og han kastet opp litt til igår morges.

Ingen av oss voksne orket å dra på butikken for å kjøpe cola, loff og andre ting som er kjekt å ha når man har omgangssyken. Gubben ringte svigers, som kjørte 1 time (hver vei) for å komme til oss med cola, sprite, eplejuice, loff og for å hjelpe oss litt med Herman så vi fikk sovet. Kan klage mye over de to altså, men igår var jeg sjeleglad for at de gadd. Og i det snøværet da!!!

Jeg har hatt omgangssyken før også, men når man i tillegg har et barn som er sykt.. FY SØREN!!! Først da vet man hva det er å være syk altså. Pjuh... Men vi klarte oss, og i dag føles ALT mye bedre. Ingen av oss er kvalme, og vi har faktisk spist litt. Riktignok loff da, for jeg tør ikke annet nå. Men bedre enn ingenting..

Legger ved noen bilder jeg tok i går ettermiddag. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar