tirsdag 7. januar 2014

Blod

Når man er gravid er blod noe av det verste som kan skje. Forrige svangerskap hadde jeg små blødninger helt i starten, denne gangen ingenting. Før i går kveld.

Var på do før jeg la meg, og når jeg tørket meg kom det blod på papiret. Eller blodspor. Tok en 5-6 tørk før det forsvant. Kjente liv i magen etterpå, men klarte ikke helt å roe meg. Så endte opp med å ringe føden.

Der fikk jeg vite at det mest sannsynlig var skjøre slimhinner, litt pga graviditeten og litt pga at jeg har underlivssopp for øyeblikket. Ble roligere da, men likevel har jeg ikke sovet stort i natt. Nå har jeg sendt Herman i barnehagen, og selv drukket ett stort glass sjokolademelk. Så håper det blir fart der inne slik at jeg kan sove litt mer nå.

Har du opplevd blødning noe slag under graviditet? Fortell om din opplevelse.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar