søndag 26. januar 2014

Babynest

Dette har jeg også laget til lillesøster. Lagde en først, men den ble totalt mislykket. En symaskin som ikke var helt god, og en stykk hormonell gravid. Ingen god kombinasjon ;-) Men kjøpte meg ny symaskin på Europris, og den funker fett!

Fulgte denne oppskriften her, og her er resultatet. Uglestoffet er kjøpt på Jysk, og undersiden (som mest sannsynlig blir brukt som oversiden) er ett lilla fleecepledd jeg har klippet til. Også kjøpt på Jysk. Det eneste som er litt misvisende i oppskriften er mål på kantbåndet. Jeg kjøpte med vilje 3,5 meter i stedet for 2,6 meter, og jeg har under 50 cm igjen altså!

Denne skal vi bruke i seng, vugge, når vi er borte og lignende steder som gjør at lillesøster vil føle seg tryggere. Og vi slipper å bruke pledd og puter for å bygge et rede til henne. Her har hun det ferdigsydd ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar