lørdag 1. februar 2014

Siste innkjøp for nå...

... Og jeg tror ikke vi mangler annet enn apotekvarer til lillesøster nå.Var på Strømmen storsenter med mamma på torsdag og fikk handlet litt klær i 50 og 56. Litt mer jentete enn hun hadde i skuffen sin fra før. Samt at mamma hadde med en del som hun hadde handlet forrige uke. Jenta mangler ikke klær i det minste ;-)

Er i grunnen litt godt å bytte ut mye etter Herman også. For selv om det meste der er nøytralt i de minste størrelsen, så kjøpte jeg nok de klærne med tanke på gutt likevel. Fordi vi fikk vite i uke 13 at det var 80% sjanse for gutt. Og etter at da bestefar døde, visste jeg det bare at det ble en gutt.

Det eneste lillesøster mangler nå er apotekvarer. Det skal jeg fikse til uka eller neste uke tenker jeg. Får se når jeg orker. Skal til legen om 1,5 uke så mulig jeg tar det da. Har også lyst til å sy trekk til sengekanten på sprinkelsenga også, så den blir mer jentete. Og så må jeg male vugga da. Skulle gjort det denne uka, men vi har jo vært slått ut av sykdom så litt vanskelig å få gjort noe da.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar