torsdag 5. juni 2014

Torsdag og 3 dager igjen til dåpen!

Det er torsdag kveld og jeg føler IKKE at jeg har kontroll før dåpen til Thea på søndag. Alt er bare kaos i hodet mitt akkurat nå. De lyslyktene jeg begynte på har jeg ikke rukket å få ferdig. Skal fortsatt bruke Norges-glass, men blir bare med rosa bånd på og rosa kubbelys i. Og blomster da i de store glassene jeg har. Har også kjøpt sånn rosa løperting som skal legges langs midten av bordet på hvite duker.

Samboeren skal hente nøkkel til lokalet i morgen, så pynter vi der i morgen kveld etter Herman har lagt seg. Da er nemlig mormor her så vi kan gjøre som vi vil ;-)
Så skal jeg begynne på Cakepops i kveld og gjøre de ferdige i morgen. Skal lage både til festen i gata her på lørdag og til dåpen.

I morgen blir det å lage cupcakes tenker jeg, lørdag må jeg pynte cupcakes og lage lasagne, samt ordne fat med spekemat og røkt laks. Og lage en salat. Hmm, føles plutselig ikke så mye ut lenger likevel! Men blir nok ikke noe mindre stressa før etter at dåpen er ferdig likevel ;-)

Og da skjer det også mye. Tirsdag er det sommerfest i barnehagen, onsdag er det 3-mndskontroll med vaksiner for Thea OG barseltreff. Torsdag er det manuellterapeut med Thea og freda skal jeg på JOBB!!! Gruer meg litt til det, men det går nok fint. Tror jeg ;-)

Update kommer etter helga!! Om jeg overlever mas og kjas!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar