fredag 13. juni 2014

Tøff dag i dag!

I dag har jeg en litt tøff dag. Klokka er ikke 13 enda, og det har kommet maaaange tårer så langt i dag. Og flere blir det sikkert. Om noen timer skal jeg nemlig på JOBB! Reise fra lille jenta mi liksom. Føles som jeg gjør noe grusomt. Men jeg gjør det jo for henne til syvende og sist. Men huff så fæl jeg føler meg.

Det er ikke det at jeg ikke stoler på pappaen, men hun er så liten og han har ikke helt oversikten over hva hun vil bestandig. Og er LITT for opptatt av mobilen sin noen ganger. F.eks. så er stort sett det første han gjør etter middag å sitte i sofaen med mobilen. Når jeg påpeker det så skylder han på at han ikke har lest nyheter på hele dagen. Da kan han jaggu vente til hvertfall Herman har lagt seg mener nå jeg da.

Her sitter jeg da, og ser på min lille baby som jeg skal reise fra i dag. Skal bare jobbe i 5 timer i dag, men i morgen og søndag blir det hele 7 timer!!! Heldigvis er det bare snakk om 7 vakter på 6 uker. Så er jo ikke så mye jeg skal jobbe. Men føles liksom litt trist også at jeg ikke skal ha full permisjon igjen før mai neste år! Skal jobbe litt 30% og litt 100% de neste 11 mnd før jeg tar 2 mnd med full permisjon før Thea skal begynne i barnehagen i august neste år.

I tillegg har jeg vært syk denne uka, så har ikke fått gjort det jeg ville med henne heller. Men nå skal vesla og jeg dra på shopping før vi skal hente storebror i barnehagen :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar