fredag 23. mai 2014

Jeg lever altså!

Beklager at det skjer lite spennende på bloggen om dagen, men har ikke helt ånden over meg. Eller ork for å si det slik. Frem til dåpen 8.juni går det litt i ett her. Eller, uka dåpen skal være er forsåvidt grei da, men før det er jeg så og si fullbooka. Slitsomt i grunnen.

Så bestemte vi her om dagen at vi skal endre på permisjonen slik at jeg jobber gradert frem til Herman sin bursdag, sambo tar 7 uker permisjon, jeg jobber gradert igjen, han tar 4 uker permisjon, jeg jobber litt, og han tar sine 3 siste uker før jeg fortsetter med gradert og full permisjon.

Skal prøve å sette meg ned i kveld for å oppdatere litt hvordan det går her i heimen :) Tenkte bare jeg skulle si fra om at vi lever i beste velgående ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar