søndag 4. mai 2014

Planlegger dåpen til Thea

Thea skal døpes 8.juni i Fenstad kirke, og det gikk brått opp for meg at jeg faktisk må planlegge litt!!! Går fort dit nå, og før den tid skal vi feire 17.mai og konfirmasjonen til min yngste fetter. Og mellom alt det er det barseltreff, legetimer, trening og familietid som gjelder. Så jada, vi har litt å stri med. Har fortsatt x antall esker igjen som må pakkes ut også!

Har akkurat bestilt servietter til maten:
Servietter til kakene:
Utstikker babyføtter:
Bordkort:




Alt det bestilte jeg på pynttilfest.no. I tillegg har jeg kjøpt et par ting på Ebay som jeg venter på. Håper bare jeg får det tidsnok.


Har blant annet kjøpt candymelt, papirsugerør og silikonform med alfabetet på Ebay.
Planen er å lage cakepops (det må testes ut på forhånd da jeg aldri har laget det før), cupcakes og marsipankake. Og min bestemor skal bake kringle. Det holder vel det til 16 stykker?

Av mat skal vi ha koldtbort. Har tenkt til å lage/servere følgende:
  • En stor form med lasagne
  • En bolle med blandet salat
  • Hvitløksbaguetter
  • Loff
  • Elgkarbonader
  • Eggerøre, spekeskinke og røkt laks
  • Skivet ost, skinke, leverpostei i skiver
Hva annet trenger man av mat da? Vi blir 13 voksne og 3 barn som skal spise.

Av drikke regner jeg med det blir brusbokser fra Sverige, juice, vann og kaffe (til de som drikker det skvipet der ;-))

Så må jeg få kjøpt lys, bestille blomster og ordne dåpskjolen.

Hva mer?! Kom gjerne med tips og råd! :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar